söndag 23 mars 2014

livskvalitetsårstiden är här!






2 kommentarer:

  1. Jag har fortfarande inte vant mig vid att våren brede ut sig så olika genom Sverige. Jag saknar den där vårvinterknastriga takdroppskänslan - den varade nog bara några timmar i Neriket. Här jubelsjunger fåglarna så det är som att träda in i - jag vet inte vad - ett ulligt nystan av sång. Och varenda gång får jag dåligt samvete för att jag inte satt upp ännu fler starholkar. Attans tjusiga kängor, by the way! Och jag har zoomat in det fina leendet och barndomslyckansprinsen i galonbyxor, flera gånger!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men så ljuvligt! Jag kan tyvärr medge att det där knastriga fina inte har varit så mycket nu. Vädret är osams med sig själv om vinter eller vår, så nu vill man bara ha de där fåglarna och värmen.

      Radera