torsdag 29 november 2012

Badbombskatastrofen

Det är som att jag måste göra en sak dåligt innan jag kan lyckas med den. Jag hittade den här instruktionen till badbomber och taggade upp direkt. Så kul att bygga egen vardagslyx och så lätt! Jo just. Alltså, det var lätt men jag tände inte lampan och så satte jag skålen under kranen... Jaaa... Det blev en badbombssmet som hela tiden växte och växte och bubblade, lite som jag misstänker att de senare skulle göra i badkaret. Trots de vintermörka bilderna kan man tydligt se att det inte alls är badbomber i sin korrekta tappning. Nåväl, jag lärde mig något. Tänd lampan och titta på vad du gör. Dessutom, när smeten hade stelnat fast i talriken gick det utomordentligt att stoppa ner hela talriken i badkaret. Det bubblade inte men det luktade och kändes fantastiskt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar