måndag 21 juli 2014

att blogga eller inte blogga

Jag tog semester från jobbet och bloggen. Jag tänkte liksom att jaha men orka... Varför bloggar jag? Många bloggare verkar ha en mycket tydlig uppfattning om varför de håller på men jag har liksom inte det. Det är ju ett fantastiskt dokumentationsverktyg och det är kul att fota och skriva och pyssla på med det. Samtidigt blir det ju en press också, att få det gjort. Så gick jag in här och såg att det är folk som tittar på bloggen, fast det är typ en månad sedan jag skrev någonting sist. Så tänker jag att det kan ju vara kul för någon annan också. Att jag skulle bli väldigt besviken om någon av de bloggar jag läser, plötsligt slutade blogga. Så nu tänker jag att jag kanske ska ta mig i kragen. Så mycket hantverksbloggande blir det då inte, för det är sol och sånt där som gör att jag inte får så mycket gjort. Men kanske kan jag hitta lusten till något bloggande i alla fall. Vi får se, jag ska leta lite.


Sen sist har jag gått och förlovat mig.



Jag har barnvaktat den här pärlan.


Och den här pärlan. (Hon är inte död på riktigt.)


Jag har varit på världens bästa ö,


med världens bästa unge.

2 kommentarer:

  1. Grattis till förlovningen! Och jag tycker absolut att du ska fortsätta att blogga :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! :) Ja, jag tror jag håller med, jag får nog lov att fortsätta, det är ju himla kul faktiskt.

      Radera