fredag 10 augusti 2012

Upp på väggen bara!


I våras hittade jag två anslagstavlor på röda korset och nu har de äntligen blivit klädda i tyg. Här är den ena som vi har satt upp i vardagsrummet. En av mina hobbys är att sätta upp saker på väggarna och det går så mycket lättare att variera när det finns anslagstavlor som man kan plocka upp och ner på. Den här ska prydas ytterligare och så ska jag göra i ordning den andra också, som fick bo över mitt skrivbord. Som vanligt är linslusen med på bilden och som vanligt tyckte han att mamma gjorde så fint. Han är min största beundrare och jag hans. Jag tänker att jag ska vara lycklig så länge det är ömsesidigt, för jag har hört talas om att det finns år i barns liv då de inte alls tycker att deras mamma är det bästa i hela världen. Än så länge känner jag mig lugn på den fronten.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar